close

⚠鮮血、病嬌預警

 

 

 

不正常
Unusual

奇特的吸引 怪異的癡迷
They say strange fascination, infatuation

一個瘋子
A lunatic

告訴我什麼襯你的味道 我想嚐嚐
Call me what suits your taste, I just wanna taste

我總是聽說 一個人內在很重要
And I've always heard it's what's inside that counts

 

因為我的內在是紅色的
Cause my insides are red

你的也是
And yours are too

在我臉上的潮紅
And the red on my face

也很襯你
Is matching you

太好了 你正流著血
And goodness, you're bleeding

多美妙的感受
What a wonderful feeling

你跪倒並祈求著
You're down, and you're pleading

我腦袋顫慄著空白
My head is just reeling

 

紅色代表我愛你
The red means I love you

品嚐你的血代表我愛你
Tasting your blood means I love you

鮮紅代表我愛你
The red means I love you

紅色代表我愛你
The red means I love you

 

不幸的
Unfortunate

他們說該感到慚愧 我長成這樣
They say such a shame, I turned out this way

一個狂人
A maniac

對啦 當我瘋狂起來會造成恐慌
Well, yеah, I get manic when I cause a panic

當然我一看見你在身邊我就興奮起來
And of coursе I'm excited when I see you around

 

因為我的內在是紅色的
Cause my insides are red

你的也是
And yours are too

在我臉上的潮紅
And the red on my face

也很襯你
Is matching you

太好了 你正流著血
And goodness, you're bleeding

多美妙的感受
What a wonderful feeling

你跪倒並祈求著
You're down, and you're pleading

我腦袋顫慄著空白
My head is just reeling

 

紅色代表我愛你
The red means I love you

品嚐你的血代表我愛你
Tasting your blood means I love you

鮮紅代表我愛你
The red means I love you

紅色代表我愛你
The red means I love you

 

你帶給我高潮與乾涸
You leave me high and dry

陣陣衝擊直撞我心
A rush comes to my mind

當珠珠血滴
At the drops

落在你身後
Of blood you leave behind

如你大步狂奔 我們的愛將永遠不會
Run as you might, my love will never, ever

停止
Stop

我總是聽說 這就是內在
And I've always heard it's what's inside

 

因為我的內在是紅色的
Cause my insides are red

你的也是
And yours are too

在我臉上的潮紅
And the red on my face

也很襯你
Is matching you

太好了 你正流著血
And goodness, you're bleeding

多美妙的感受
What a wonderful feeling

你跪倒並祈求著
You're down, and you're pleading

我腦袋顫慄著空白
My head is just reeling

 

紅色代表我愛你
The red means I love you

品嚐你的血代表我愛你
Tasting your blood means I love you

鮮紅代表我愛你
The red means I love you

紅色代表我愛你
The red means I love you

 

紅色代表我愛你
The red means I love you

品嚐你的血代表我愛你
Tasting your blood means I love you

鮮紅代表我愛你
The red means I love you

紅色代表我愛你
The red means I love you

 

 

 

聲明:

本人無意侵權,純翻譯,若有侵權請告知我。 翻譯新手,如有翻譯錯誤或建議也歡迎告訴我。

arrow
arrow

    栗子OuO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()