close

 

 

 

我的內心是我的敵人
My own mind is my enemy

扯進悲觀中將我溺斃
Drowning in a pool of negativity

我的罪惡感苛責我
My inner thoughts criticize me

我的理智剖析著我
My intellect will analyze me

我的內心是我的敵人
My own mind is my enemy

 

在我身邊的每個人都會說 我的天啊
Everyone around me will say oh my god

因為突然他們識破我的表象
Cuz suddenly they'll see through the grand facade

我的思緒逐步被瓦解
My comprehension is failing

我無法隱藏之下的真相
And I can't hide what's remaining

你們也全都會識破我的表象
You'll see right through the grand facade

 

我就誠實的說
And I'm gonna be honest

我其實不在意
I don't really care

我曾經很樂觀 但我現在不知道
I used to be positive but now I don't know

過去的我去哪裡了
Where the old me went

我猜我早就碎裂成片
I guess I'm breaking

過量耗損直至枯涸
It's just overly draining

 

我是我腦海中的敵人
I'm the enemy inside my brain

哪裡都不再安全
I don't feel safe

在狂怒中我撕扯著想法
I tear my thoughts up in explosive rage

為了感受疼痛
To feel the pain

我在靈魂深處點燃火苗
I light a fire inside my soul

看著火勢蔓延
To watch it glow

我是我內心中的敵人
I'm the enemy inside my mind

哪裡都不再安好
I don't feel right

 

我覺得我的心是一座監牢
I think my mind is a prison cell

因為如同活在人間地獄
Cuz it feels like I'm in a living hell

試著逃跑也沒有用
No use trying to escape

無人能撐過逃獄過程
You don't survive a prison break

我覺得我的心是一座監牢
I think my mind is a prison cell

 

我就誠實的說
And I'm gonna be honest

我其實不在意
I don't really care

我曾經很樂觀 但我現在不知道
I used to be positive but now I don't know

過去的我去哪裡了
Where the old me went

我猜我早就碎裂成片
I guess I'm breaking

過量耗損直至枯涸
It's just overly draining

 

我是我腦海中的敵人
I'm the enemy inside my brain

哪裡都不再安全
I don't feel safe

在狂怒中我撕扯著想法
I tear my thoughts up in explosive rage

為了感受疼痛
To feel the pain

我在靈魂深處點燃火苗
I light a fire inside my soul

看著火勢蔓延
To watch it glow

我是我內心中的敵人
I'm the enemy inside my mind

哪裏都不再安好
I don't feel right

 

我在靈魂深處點燃火苗
I light a fire inside my soul

看著火勢蔓延
To watch it glow

我是我內心中的敵人
I'm the enemy inside my mind

哪裏都不再安好
I don't feel right

 

 

 

這首歌是fairytales作者Gabby Sophia的另一首曲子,明明同樣很好聽,但推出三個月了還不到500觀看次數?!

我不能接受!ˋ ˊ

所以喜歡這首歌的人也快去分享吧!讓其他人也聽聽看這麼棒的曲子! 

 

 

 

聲明:

本人無意侵權,純翻譯,若有侵權請告知我。 翻譯新手,如有翻譯錯誤或建議也歡迎告訴我。

arrow
arrow

    栗子OuO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()