⚠髒話預警,非闔家觀賞

 

 

 

REI將統治全世界
REI about to take over the world

GOGO夕張用她的致命毒蛇
Gogo Yubari with the shit deadly viper

揮出下一擊把你打暈倒地
Strike you out with another hit

 

你不會想跟我玩這種遊戲
You don’t wanna play this game

我的夥伴已經弄爛你的垃圾東西了
My partners pull up fuck up all your shit

然後讓你一個人哭得像個婊子
Then leave you crying like a bitch

 

我不是你的女王 我是你的獨裁者
I am not your queen, I’m your dictator

他媽的跪下 沒錯婊子這是命令
Bend the fucking knee, yeah bitch that was an order

你說了甚麼?蛤?婊子大聲點
Whatcha say to me? Huh? Bitch speak louder

你知道我可是至高無上的 誰也不能模仿
You know I reign supreme, nah, you can’t imitate her

 

在他床上的紅衣黑寡婦 我要殺了她
Red dress latrodectus on his mattress I’ma kill it

用骯髒的手段把他弄髒
Do it dirty, fuck him sleazy

讓你知道我沉浸其中
Then you know I’m dipping

封鎖他的電話 傳他的壞話
Block his number ghost him

突然出現在他的玩咖名單
Then I pop up on his playlist

現在他生氣了 喔他受傷了嗎?
Now he mad, oh he hurt?

不難過嗎?這真是太糟糕了!
Ain't it sad? That’s too bad!

 

我難道沒告訴你 我要按自己的方式來?
Didn’t I tell you I’ma get my way?

我才他媽的不管那個婊子會說甚麼
I don’t give a fuck what bitches gotta say

我也他媽的從不管他們的音樂怎樣了
And I never fuck with their music anyway

唱的都是相同老掉牙的垃圾
Sing about the same shit same old thing

 

為甚麼你他媽的經紀人在偷看我的成果
Why the fuck your manager lurking on my page?

因為我搖滾炸裂的突破常理?
Is it cuz I’m popping off in and out of states?

因為他們還沒有修改你的電話號碼?
Is it cuz your numbers they still haven't changed?

我他媽的才不在乎 婊子 這些關我屁事
I don’t give a fuck, bitch I can’t relate

 

我不是你的女王 我是你的獨裁者
I am not your queen, I’m your dictator

他媽的跪下 沒錯婊子這是命令
Bend the fucking knee, yeah bitch that was an order

你說了甚麼?蛤?婊子大聲點
Whatcha say to me? Huh? Bitch speak louder

你知道我可是至高無上的 誰也不能模仿
You know I reign supreme, nah, you can’t imitate her

 

好冷 為甚麼你對我這麼冷淡?

Cold, why you gotta treat me so cold?

你說你會愛我 但我不知道 我不知道
You say you love me but I don't know, don't know

你令我希望我死了
You got me wishing I was dead

因為你是個混帳
Cuz you're a meaniehead

 

說你不會這樣做
Say you won't do it

我已經備感壓力 腦子亂成一團
I've been feeling stressed out, head is all ruined

說你要嗑嗨了 不會認真去想
Say you're gonna pill pop, not think through it

一部分的我想要你去死
A part of me says I want you gone

我會變成怎樣的人?
Who have I become?

我不是要毫髮無傷 但你把我弄得一團糟
I don't mean no harm but you messed me up

從不對造成的傷害道歉
Never said sorry for the damage done

玩那把愚蠢的槍 對你來說只是有趣
For you it's fun, play with dummy guns

這是你想要的嗎?(對啊 對啊)
Is this what you want? (yeah yeah)

 

你很卑鄙 我害怕的說不出「我想退出」
You're so mean I'm scared to say "I wanna leave"

因為每次嘗試 身上的皮帶會勒得更緊
Cuz every time I try, I get a tighter leash

你從不知道
You never know

當我沮喪時我會做甚麼事
Everything I do when I'm feeling low

都與你有關 這就是事情的發展
Always about you, that's the way it goes

當出事情了
The way it goes

事情就是這樣發生的
Just the way it goes

 

好冷 為甚麼你對我這麼冷淡?
Cold, why you gotta treat me so cold?

你說你會愛我 但我不知道 我不知道
You say you love me but I don't know, don't know

你令我希望我死了
You got me wishing I was dead

因為你是個混帳
Cuz you're a meaniehead

 

好冷 為甚麼你對我這麼冷淡?
Cold, why you gotta treat me so cold?

你說你會愛我 但我不知道 我不知道
You say you love me but I don't know, don't know

你令我希望我死了
You got me wishing I was dead

因為你是個混帳
Cuz you're a meaniehead

 

(你他媽的在錄我嗎?!)
(Are you fucking recording me?!)

 

 

 

聲明:

本人無意侵權,純翻譯,若有侵權請告知我。 翻譯新手,如有翻譯錯誤或建議也歡迎告訴我。

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 栗子OuO 的頭像
    栗子OuO

    下午茶來點糖炒栗子如何?

    栗子OuO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()