close

 

 

 

溺水中清醒
Wake up drowning

等待著復原
Waiting for recovery

過往的陰影
All the ghosts

讓我獨自深陷痛苦
Have left me in my misery

寒風訴說著孤寂
The wind thinks I'm lonely

夢魘是我僅有的朋友
My nightmares are my only friends

它們的環繞令我窒息
I'm suffocating in the company

 

原來你一直在阻止我變得支離破碎
Realize you're keeping me from breaking

擊碎了我身上的重量
Breaking free from the stone

追尋著迎來美好結局的那天
Chase the day I find my happy ending

不斷的奔跑 秉持著希望
Keep on running, keep on hoping

 

我會找到我的家
I'll find my home

總有一天我會奪回我的家 我溫暖的家
Someday I will take it back, take it all back

從暴君手上
From the throne, oh

總有一天 我會找到回家的路
Someday I will find my own way home

總有一天
Someday

 

將那些扯碎 我無以回報

Tear it all away, no way to repay

顏色變成灰 猶豫著我是否該留下

Colors turning gray, wondering whether I should stay

我該留下嗎?

Should I stay?

 

原來你一直在阻止我變得支離破碎
Realize you're keeping me from breaking

擊碎了我身上的重量
Breaking free from the stone

追尋著迎來美好結局的那天
Chase the day I find my happy ending

不斷的奔跑 秉持著希望
Keep on running, keep on hoping

 

我會找到我的家
I'll find my home

總有一天我會奪回我的家 我溫暖的家
Someday I will take it back, take it all back

從暴君手上
From the throne, oh

總有一天 我會找到回家的路
Someday I will find my own way home

 

我是誰? 我究竟是誰?
Oh, who am I? Oh, who am I?

這些全都是假的嗎
Oh, was it all just a lie

放膽去試 放手一搏
Take a leap of faith, take a leap of faith

直到觸碰高掛天際的太陽
And reach the sun in the sky

 

原來你一直在阻止我變得支離破碎
Realize you're keeping me from breaking

擊碎了我身上的重量
Breaking free from the stone

追尋著迎來美好結局的那天
Chase the day I find my happy ending

不斷的奔跑 秉持著希望
Keep on running, keep on hoping

 

我會找到我的家
I'll find my home

總有一天我會奪回我的家 我溫暖的家
Someday I will take it back, take it all back

從暴君手上
From the throne, oh

總有一天 我會找到回家的路
Someday I will find my own way home

總有一天
Someday

總有一天
Someday

 

 

 

聲明:

本人無意侵權,純翻譯,若有侵權請告知我。 翻譯新手,如有翻譯錯誤或建議也歡迎告訴我。

arrow
arrow

    栗子OuO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()