close

 

 

 

從瞬息的世界
I steal a few breaths

我偷取些許喘息
From the world for a minute

之後的我 將會變得舉無輕重
And then I'll be nothing forever

我所有的回憶
And all of my memories

以及曾經我遇見的
And all of the things I have seen

全都會消失
Will be gone

我所見的 我所感的 以及我自己
With my eyes with my body with me

                                

但我和我的丈夫
But me and my husband

我們都變得更好了
We're doing better

只有他和我會一直
It's always been just him and me

在一起
Together

 

所以我押上了所有
So I bet all I have on that

在那皺起的眉頭上
Furrowed brow

至少今生今世
And at least in this lifetime

我們的生命交織在一起
We're sticking together

我和我的丈夫
Me and my husband

我們永不分離
We're sticking together

 

我是個臉上畫了妝的小丑
And I am the idiot with the painted face

在角落 佔著位置
In the corner, taking up space

但當他走進 我是被愛著的 被愛著的
But when he walks in, I am loved, I am loved

 

但我和我的丈夫
But me and my husband

我們都變得更好了
We're doing better

只有他和我會一直
It's always been just him and me

在一起
Together

 

所以我押上了所有
So I bet all I have on that

在那皺起的眉頭上
Furrowed brow

至少今生今世
And at least in this lifetime

我們的生命交織在一起
We're sticking together

我和我的丈夫
Me and my husband

我們永不分離
We're sticking together

但我和我的丈夫
But me and my husband

我們都變得更好了
We're doing better

 

 

 

聲明:

本人無意侵權,純翻譯,若有侵權請告知我。 翻譯新手,如有翻譯錯誤或建議也歡迎告訴我。

arrow
arrow

    栗子OuO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()