我曾聽到一首簡單的小曲
I used to hear a simple song

當你來到我身邊
That was until you came along

這裡有新的事物出現
Now in its place is somethin' new

當我看著你 樂曲聲響起
I hear it when I look at you

 

伴著簡單小曲 我想要更多
With simple songs, I wanted more   

完美很快變得無聊
Perfection is so quick to bore

直到現在 你仍是我擁有的美
You are my beautiful, by far

我們的瑕疵是我們真正的樣子
Our flaws are who we really are

 

我曾聽到一首簡單的小曲
I used to hear a simple song

當你來到我身邊
That was until you came along

你帶走了我破碎的旋律
You took my broken melody

現在我聽到的 是一首交響曲
And now, I hear a symphony

 

現在我聽見了
And now, I hear

一首交響曲
a symphony

 

 

 

聲明:

本人無意侵權,純翻譯,若有侵權請告知我。 翻譯新手,如有翻譯錯誤或建議也歡迎告訴我。

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 栗子OuO 的頭像
    栗子OuO

    下午茶來點糖炒栗子如何?

    栗子OuO 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()